Predigt Bischof Williamson! Eine traditionelle Firmung.


FIRMUNG 
im Widerstand


FIRMUNG IN DER HEILIGEN TRADITION! 4.NOVEMBER 2013


04. November 2013 
USA Kentucky SSPX Marian Corps
ÜBERSETZTE PREDIGT !

"...Die Führer sagen: das Konzil ist nicht so schlecht, es gibt nicht viel dass man am Konzil widerstehen muss. Vielleicht sollten wir der Konzilskirche uns anschließen."
Es ist unglaublich!
Die Priester, die Söhne von ERZBISCHOF LEFEVBRE haben verloren worum es dem Erzbischof ging! 
Es ist Unglaublich, aber es ist die Realität, das ist, was passiert!
Deshalb, die Oase die der Erzbischof Lefebvre in der Wüste gegründet hatte; die der katholischen Wahrheit, die er auf unglaubliche Art und Weise mitten in dem Sand der Wüste geschaffen hatte, verschwendet durch Moderne Winden und Wüste.
Sogar die Oase ist nun vom Sand bedeckt! 

Der Sand pustet, es pustet über die Oase und die Oase wird aussehen wie der Rest der Wüste. Es ist unglaublich aber wahr, es ist die Realität!...
Das ist es wieso ihr dazu kommt gefirmt zu werden, wieso ihr dazu kommt "gestärkt" zu werden. Gefirmt und ermutigt fest zu sein. Und du musst deinen Geist klären, du musst wissen was der katholische Glaube ist, du musst lesen! Und die Kinder müssen lesen, denn wenn sie nicht lesen werden sie vom Wind erwischt der über sie den Sand weht. Un der ganze Sand breitet sich aus.
Um die Oase meines Geistes klar zu behalten muss ich mich darum kümmern immer den Sand der da kommt, weg zu fegen.
Denn sonst tut der Brunnen des katholischen Glaubens, der frisches Wasser bringt, austrocknen.
Das geschieht gerade mit vielen guten Priester der Priesterbruderschaft St. PiusX.
Die sind allein gelassen. Tausend und Tausend, hundert Tausend an guten Priestern im Vatikan II. die sich erlaubten alleine zu gehen und dann langsam, langsam, die Wahrheit (verlieren), der Brunnen... und sie sagen: "Na, vielleicht können wir uns der modernen Welt adaptieren - anpassen. Vielleicht können wir es ja, vielleicht sollten wir uns der modernen Welt anpassen".
Unglaublich; das ist Realität!
Deswegen werdet ihr die Kraft der Gnade brauchen (Gnade die stärkt/kräftigt), damit euer Geist nicht vom Sand übergeblasen wird und ihr den Glauben verliert! Noch mehr Menschen verlieren den Glauben... Bestrafung kommt... Nicht, dass wir suchen müssen den Verstand Gottes, die Gedanken Gottes stehen über allem... Aber wir können zwei gute Gründe finden wieso Gott das tun wird, 
erster Grund:
Erste Bestrafung (Strafe): Europa ist nicht gläubig!
Früher Ort des Glaubens, nun ist es verwüstet. Europa wird bestraft mit immer mehr "Unglauben" (Verlust des Glaubens). 
DEN GLAUBEN ZU VERLIEREN IST EINE BESTRAFUNG DIE GOTT ERLAUBT!
Gott gibt mir nicht die Gnaden wenn ich ihn dann verweigere und wir diese (die Gnaden) weg werfen! Wenn Er mir seine Gnaden gibt,
  • WENN ER MIR GNADEN GIBT UND ICH WERFE DIESE WEG UND TRETE DRAUF; DANN VERDIENE ICH EINFACH TIEFER IN DIE HÖLLE ZU GEHEN! GOTT GIBT MIR NICHT GNADEN DIE MICH TIEFER IN DIE HÖLLE GEHEN LASSEN! 
  • Das ist der eine Grund! Der andere Grund ist: Gott erlaubt böses (schlechtes) um daraus gutes kommen zu lassen. Also früher oder später meine lieben Freunde, außerhalb dem Übel, dem erschreckenden Zustand der in der Welt geschieht, wird wirklich sehr viel gutes kommen! 

Das Böse, das heute triumphiert, hat nicht ganz triumphiert, (denn) deshalb seit ihr heute hier! 
Aber in vielen anderen hat das Böse triumphiert.
Der Triumph des Bösen ist so groß, dass das Gute das daraus kommen wird, ebenso groß ist.. und das ist die große Prophetie des Triumphes der katholischen Kirche
So bereitet euch in eure Herzen und im Geist(Verstand) auf die Bestrafungen vor. Es wird kommen, aber auf der anderen Seite, werden große Strafen kommen.
...Meine lieben Freunde und wenn Gott es dir oder mir erlaubt diese zu überstehen (überleben), wer es ist, der diese Bestrafungen überlebt, wird eine Periode des Friedens und der Freude auf Erden genießen, denn nach dieser schlimmen Bestrafung, wird sich die ganze Welt bekehren.
Mindestens für eine Zeit und dann kommt der Antichrist.
Gott hat seinen Plan, Gott weiß was er tut! 
Wir Menschen wissen nicht notwendigerweise was Gott tut, aber er weiß was er tut.
Er weiß ganz genau was Er tut! Wir können ihm völlig vertrauen. 

Der Prophet Jeremia hat es vor langer Zeit gesagt: "Schlecht der Mensch der seine Hoffnung auf Menschen setzt und gesegnet der Mensch der seine Hoffnung auf Gott setzt!"

Wir müssen all unser Vertrauen auf Gott setzen!!!
Wir müssen uns auch darin üben,
der verwirrten Menschheit gegenüber, ein gutes Maß an Mitleid zu haben.
Sie können es zwar gut meinen aber sie haben falsche Ideen. Heute gibt es viele davon. Vielleicht wissen einigen von Euch wie verwirrt viele sind. Wenn sie verwirrt sind, ist es nicht unbedingt gleich der Böse (das Böse)...
Menschen sind heute verwirrt und diese zu attackieren, sie zu verletzen macht es schwieriger.
Seid nicht überrascht wenn sie nicht die Wahrheit sehen, die Sie und ich sehen können! 
Es ist nicht etwas überraschendes heute. 
Die Gnade der Firmung ist heute! Gnaden die dir helfen werden; den Glauben zu bewahren, und für den Glauben zu stehen, und auch den Nächsten helfen zu wissen!
Es ist aber nicht einfach heute, mit Menschen über den heutigen Glauben zu sprechen.
Es  ist als würde man mit ihnen auf griechisch reden. 
Die Leben sind zu weit weg von Gott, der Verstand (der Geist) ist zu weit weg von Gott.



Sie sind immer noch Geschöpfe Gottes, sie haben auch noch ein Gewissen, sie haben weiterhin die natürlichen Gesetze, aber sie sind so weit weg von Gott...
Und noch mal, wir befinden uns vor der Gnaden vollen Firmung,
dass diese dir helfe zu sehen und stark sein und den Glauben zu verbreiten.
Wir halten uns an Gott aber wir können uns auch an unsere Himmlischen Mutter, die Muttergottes Maria halten, alles was sie will ist, dass Seelen in den Himmel kommen!
Und was ihr das Herz zerbricht, ist so viele viele, viele, zu sehen, die nicht in den Himmel kommen wollen und alles tun was sie tun können um sich selbst  in die Hölle zu stürzen!
Vertrauen wir auf Gott und wenden wir uns unserer lieben Frau zu. 
Im Namen des Vaters, des Sohnes und des Heiligen Geistes. Amen



Predigt Pater Hewko!

26. Oktober 2013

CHRISTKÖNIG HEILIGE MESSE!





V./ A. Kyrie, eléison 
V./ A. Christe, eléison 
V./ A. Kyne, eléison 
V./ A. ChrIste, audi nos 
V./ A. Christe, exáudi nos 
V. Pater de caelis Deus, A miserére nobis 
Fili, Redémptor mundi, Deus, miserére nobis 
Spíritus Sancte, Deus, miserére nobis 
Sancta Trínitas, unus Deus, miserére nobis 
V Sancta Maria, A. ora pro nobis 
Sancta Dei Génitrix, ora pro nobis 
Sancta Virgo vírginum, ora pro nobis 
Sancte Michael, ora pro nobis 
Sancte Gabriel, ora pro nobis 
Sancte Raphael, ora pro nobis 
Omnes sancti Angeli et Archangeli, orate pro nobis 
Omnes sancti beatorum Spiritum ordines, orate pro nobis 
Sancte Josph, ora pro nobis 
Omnes sancti Patriarchae et Prophetae, orate pro nobis 
Sancte Petre, ora pro nobis 
Sancte Paule, ora pro nobis 
Sancte Andrea, ora pro nobis 
Sancte Iacobe, ora pro nobis 
Sancte Ioannes, ora pro nobis 
Sancte Thoma, ora pro nobis 
Sancte Philippe, ora pro nobis 
Sancte Bartholomaee, ora pro nobis 
Sancte Matthaee, ora pro nobis 
Sancte Simon, ora pro nobis 
Sancte Thadaee, ora pro nobis 
Sancte Matthia, ora pro nobis 
Sancte Barnaba, ora pro nobis 
Sancte Luca, ora pro nobis 
Sancte Marce, ora pro nobis 
Omnes sancti Apostoli et Evangelistae, orate pro nobis 
Omes sancti Discipuli Domini, orate pro nobis 
Omnes sancti Innocentes orate pro nobis 
Sancte Stephane, ora pro nobis 
Sancte Laurenti, ora pro nobis 
Sancte Vincenti, ora pro nobis 
Sancti Fabiane et Sebastiane, orate pro nobis 
Sancti Cosma et Damiano, ora pro nobis 
Sancte Gerasie et Protasi, orate pro nobis 
Omnes sancti Martyres, orate pro nobis 
Sancte Silvester, ora pro nobis 
Sancte Gregori, ora pro nobis 
Sancte Ambrosi , ora pro nobis 
Sancte Augustine, ora pro nobis 
Sancte Hieronyme, ora pro nobis 
Sancte Martine, ora pro nobis 
Sancte Nicol
ǽ, ora pro nobis 
Omnes sancti Pontifices et confessores, ora prote nobis 
Omnes sancti Doctores, orate pro nobis 
Sancti Apostoli, ora pro nobis 
Sancte Benedicte, ora pro nobis 
Sancte Bernarde, ora pro nobis 
Sancte Dominice, ora pro nobis 
Sancte Francisce, ora pro nobis 
Omnes Sancti Sacerdotes et Levitae, orate pro nobis 
Omnes sancti Monachi et Eremitae, orate pro nobis 
Sancta Maria Magdalena, orate pro nobis 
Sancta Agatha, ora pro nobis 
Sancta Lucia, ora pro nobis 
Sancta Agnes, ora pro nobis 
Sancta Caecilia, ora pro nobis 
Sancta Catharina, ora pro nobis 
Sancta Anastasia, ora pro nobis 
Omnes sanctae, virginines et viduae, ora pro nobis 
Omnes Sancti et Sanctae Dei, intercedite pro nobis. 
V Propitius esto, A. parce nobis Domine. 
V Propitius esto, A. exaudi nos Domine. 
V Ab omni malo, A. libera nos Domine 
Ab omni peccato, libera nos Domine 
Ab ira tua, libera nos Domine 
A subitanae et improvisa morte, libera nos Domine 
Ab insidiis diaboli, libera nos Domine 
Ab ira et odio et omni mala voluntate, libera nos Domine 
A spiritu fornicationis, libera nos Domine 
A fulgure et tempestate, libera nos Domine 
A flagello terremotus, libera nos Domine 
A peste, fame et bello, libera nos Domine 
A morte perpetua, libera nos Domine 
Per mysterium sanctae incarnationis tuae, libera nos Domine 
Per adventum tuum, libera nos Domine 
Per nativitatem tuam, libera nos Domine 
Per baptismum et sanctum ieiunium tuum, libera nos Domine 
Per crucem et passionem tuam, libera nos Domine 
Per mortem et sepulturam tuam, libera nos Domine 
Per sanctum resurrectionem tuam, libera nos Domine 
Per admirabilem ascensionem tuam, libera nos Domine 
Per adventum Spiritus Sancti Paracliti, libera nos Domine 
In die iudicii, libera nos Domine 
V Peccatores, A. te rogamus, audi nos 
Ut nobis parcas, te rogamus, audi nos 
Ut nobis undulgeas, te rogamus, audi nos 
V Ut ad veram poententiam nos perducere dignersis, A. te rogamus, audi nos 
Ut Ecclesiam tuam sanctam regere et conservare digneris, te rogamus, audi nos 
Ut domum Apostololicum et omnes ecclesiasticos ordines in sancta religione conservare digneris, te rogamus, audi nos 
Ut inimicos sanctae Ecclesiae humiliare digneris, te rogamus, audi nos 
Ut regibus et principibus christianis pacem et veram concordiam donare digneris, te rogamus, audi nos 
Ut cuncto populo christiano pacem et unitatem largiri digneris, te rogamus, audi nos 
Ut nosmetipsos in tuo sancto servitio confortare et conservare digneris, te rogamus, audi nos 
Ut mentes nostras ad caelestia desideria eriga , te rogamus, audi nos 
Ut omnibus benefactoribus nostris sempiternus bona retribus, te rogamus, audi nos 
Ut animas nostras, fratrum, propinquorum et benefactorum nostrorum ab aeterna damnatione eripuas, te rogamus, audi nos 
Ut fructus terrae dare et conservare digneris, te rogamus, audi nos 
Ut nos exaudire digneris, te rogamus, audi nos 
Fili Dei,
V. Agnus Dei, qui tollis peccáta mundi, 
A. parce nobis, Domine 
V. Agnus Dei, qui tollis peccáta mundi, 
A. exaudi nos, Domine 
V. Agnus Dei, qui tollis peccáta mundi, 
A. miserére nobis


MOST SACRET HEART OF JESUS, HAVE MERCY ON US!
IMMACULATE HEART OF MARY, PRAY FOR US!


Latin version:
Litaniae de Sacratissimo Corde Iesu

Kyrie, eleison.
Christe, eleison.
Kyrie, eleison.
Christe, audi nos. 
Christe, exaudi nos.
Pater de caelis, Deus,
Fili, Redemptor mundi, Deus,
Spiritus Sancte, Deus,
Sancta Trinitas, unus Deus, 

Cor Iesu, Filii Patris aeterni,
Cor Iesu, in sinu Virginis Matris a Spiritu Sancto formatum,
Cor Iesu, Verbo Dei substantialiter unitum,
Cor Iesu, maiestatis infinitae,
Cor Iesu, templum Dei sanctum,
Cor Iesu, tabernaculum Altissimi,
Cor Iesu, domus Dei et porta caeli,
Cor Iesu, fornax ardens caritatis,
Cor Iesu, iustitiae et amoris receptaculum,
Cor Iesu, bonitate et amore plenum,
Cor Iesu, virtutum omnium abyssus,
Cor Iesu, omni laude dignissimum,
Cor Iesu, rex et centrum omnium cordium,
Cor Iesu, in quo sunt omnes thesauri sapientiae et scientiae,
Cor Iesu, in quo habitat omnis plenitudo divinitatis,
Cor Iesu, in quo Pater sibi bene complacuit,
Cor Iesu, de cuius plenitudine omnes nos accepimus,
Cor Iesu, desiderium collium aeternorum,
Cor Iesu, patiens et multae misericordiae,
Cor Iesu, dives in omnes qui invocant te,
Cor Iesu, fons vitae et sanctitatis,
Cor Iesu, propitiatio pro peccatis nostris,
Cor Iesu, saturatum opprobriis,
Cor Iesu, attritum propter scelera nostra,
Cor Iesu, usque ad mortem oboediens factum,
Cor Iesu, lancea perforatum,
Cor Iesu, fons totius consolationis,
Cor Iesu, vita et resurrectio nostra,
Cor Iesu, pax et reconciliatio nostra,
Cor Iesu, victima peccatorum,
Cor Iesu, salus in te sperantium,
Cor Iesu, spes in te morientium,
Cor Iesu, deliciae Sanctorum omnium, 
m
i
s
e
r
e
r
e

n
o
b
i
s
Agnus Dei, qui tollis peccata mundi, (parce nobis, Domine.) 
Agnus Dei, qui tollis peccata mundi, (exaudi nos, Domine.)
Agnus Dei, qui tollis peccata mundi, (miserere nobis, Domine.)
Iesu, mitis et humilis Corde, (Fac cor nostrum secundum Cor tuum.)


Oremus. Omnipotens sempiterne Deus, respice in Cor dilectissimi Filii tui et in laudes et satisfactiones, quas in nomine peccatorum tibi persolvit, iisque misericordiam tuam petentibus, tu veniam concede placatus in nomine eiusdem Filii tui Iesu Christi: Qui tecum vivit et regnat in saecula saeculorum. (Amen.)

Litany of the Sacred Heart of Jesus 

Lord, have mercy on us.
Christe, have mercy on us.
Lord, have mercy on us.
Christ, hear us.
Christ, graciously hear us.
God, the Father of Heaven,
God, the Son, Redeemer of the World,
God, the Holy Ghost,
Holy Trinity, one God, 


Heart of Jesus, Son of the Eternal Father,
Heart of Jesus, formed in the womb of the Virgin Mother by the Holy Ghost,
Heart of Jesus, united substantially with the word of God,
Heart of Jesus, of infinite majesty,
Heart of Jesus, holy temple of God,
Heart of Jesus, tabernacle of the Most High, 
Heart of Jesus, house of God and gate of heaven, 
Heart of Jesus, glowing furnace of charity,
Heart of Jesus, vessel of justice and love,
Heart of Jesus, full of goodness and love,
Heart of Jesus, abyss of all virtues,
Heart of Jesus, most worthy of all praise,
Heart of Jesus, king and center of all hearts,
Heart of Jesus, in whom are all the treasures of wisdom and knowledge,
Heart of Jesus, in whom dwelleth all the fullness of the Divinity,
Heart of Jesus, in whom the Father is well pleased, 
Heart of Jesus, of whose fullness we have all received, 
Heart of Jesus, desire of the everlasting hills, 
Heart of Jesus, patient and rich in mercy, 
Heart of Jesus, rich to all who invoke Thee, 
Heart of Jesus, fount of life and holiness,
Heart of Jesus, propitiation for our sins, 
Heart of Jesus, saturated with revilings,
Heart of Jesus, crushed for our iniquities,
Heart of Jesus, made obedient unto death, 
Heart of Jesus, pierced with a lance, 
Heart of Jesus, source of all consolation,
Heart of Jesus, our life and resurrection, 
Heart of Jesus, our peace and reconciliation, 
Heart of Jesus, victim for our sins, 
Heart of Jesus, salvation of those who hope in Thee,
Heart of Jesus, hope of those who die in Thee, 
Heart of Jesus, delight of all saints,
h
a
v
e

m
e
r
c
y

o
n

u
s
Lamb of God, who takest away the sins of the world, (spare us, O Lord.)
Lamb of God, who takest away the sins of the world, (graciously hear us, O Lord.)
Lamb of God who takest away the sins of the world, (have mercy on us.)
Jesus, meek and humble of Heart. (Make our hearts like unto Thine.)


Let us pray. Almighty and everlasting God, look upon the Heart of Thy well-beloved Son and upon the acts of praise and satisfaction which He renders unto Thee in the name of sinners; and do Thou, in Thy great goodness, grant pardon to them who seek Thy mercy, in the name of the same Thy Son, Jesus Christ, Who liveth and reigneth with Thee, world without end. (Amen.)





Ora pro nobis












Beliebte Posts aus diesem Blog

Körpersprache: der Papst ordnet sich den Illuminaten unter! "Satan muss im Vatikan regieren. Der Papst wird sein Sklave sein"!

Präsident Putin warnt vor einem Atomkrieg! Nicht nur München und Berlin in Gefahr!

Wieso sieht die Audienzhalle in Rom wie eine Schlange aus?